יום שני, 30 באוגוסט 2010

התשע"א

"זה לא אישי"
"יכול להיות הרבה יותר גרוע"
"למה זה לוקח כלכך הרבה זמן"

אלו אמירות שתשמעו ותשמיעו במהלך שנה עברית זו. הן תהיה נוכחות בתודעתכם.
אמירות אלו מספרות את הסיפור האמיתי והרי הוא:

זה אישי
יהיה הרבה יותר גרוע
למה הזמן לוקח ממני כלכך הרבה?

בשנה עברית זו החוויות המשמעותיות אישיות תהינה.

לחלקכם ה 'גרוע' ילמד מה רב שהיה לכם ושיש לכם ולא ידעתם או אינכם יודעים לברך עליו בנוכחותו. אם תעשו את השיחה לשיחה על מה שטוב ומבורך וישנו תחזקו נוכחותו בחייכם. נקודת המגע והמפגש תבוא מן הבריאות התודה והשמחה.

הזמן מלמד אתכם מהיא יצירתכם העתידית ואת סדר העדיפיות האמיתי שלכם. התיחסו לזמן באהבה וכבוד והוא יברך אתכם בשפע ממנו. נסו לעשות דבר אחד או מעט בכל זמן נתון. תנו לעצמכם ברכות על שעשיתם בזמן. הזמן נותן והזמן מזמן וחוכמתו גדולה מאד. לעיתים גדולה משלכם.



השנה העברית הבאה בעולמכם תביא עימה מספר הפתעות טובות והרי הן :

נוצות טווס : סביבתכם מלאה במתהדרים בנוצותהם. מה יפות הנוצות, כמה נאה פריסתן. צבעוניות ונוצצות וזוהרות נוצות אלו. במהלך שנה זו תהיה נשירה מאסיבית של נוצות אלו. אחת אחר השניה יתברר לכם כמה חלש החיבור בן המתהדר לנוצותיו. אחת אחר השניה יתברר לכם כי צדקתם וכי ריק החיבור ואין הנוצה זוהרת ונוצצת כפי שנדמה היה. אחת אחר השניה תבינו את מה שהיתם צרכים לדעת כבר מזמן:

מי שיש לו וחוה את ה'יש' יעדיף לשתוק. ההשקעה בנוצות היא של אלו שאין להם וקיוו להראות שיש להם.
הלואי ותהיו בשותקים.

ירידה במשקל : יותר ויותר תשמעו ותקראו בשנה עברית זו על הקשר שבין משקל תקין לבריאות ואריכות ימים. תהיה הערכה גדולה לאלו שמשקלם 'תקין'. עיניים ביקורתיות עד שיפוטיות ילוו את אלו שיהיו בעלי 'עודף משקל'. אם עד שנה זו סמויה וחבויה ומרומזת היתה הביקורת על בעלי ובעלות עודף המשקל, בשנה עברית זו העוינות שיתקלו בה תהיה מוחשית וגלויה ופומבית. זה יהיה לאישי.


לכוהנות ולמכשפות ולכוהנים ולמכשפים בעבודתכם ועבודתכן: עודף משקל אינו דבר נלווה. עודף משקל הינו עיקרי. התיחסו אליו בכבוד הראוי ובקשב הראוי ובהתמדה הראויה. הוא הניראות של השינוי שתעשו, תצלח דרככם. אישית תהיה ההצלחה שלך ושל הבאים והבאות בך.

קשרי חברות : יהיה מי שיבחר להשקיע בכם. אתם תדעו להעריך את ההשקעה. יקח זמן עד שההערכתכם את ההשקעה תבוא לידי ביטוי בחיבור בינכם. החיבורים שיוצרו בשנה זו מבורכים מאד.

נמליץ להשקיע מעט בשווים לכם.

בשנה עברית זו יהיה מותר לדבר על ההכנה למות ויהיה כדאי להתחיל לעסוק בה בעקביות. איך תרצו שיהיה מותכם העתידי? כמה את מוכנה להשקיע בו כעת?




ואת אלו לא תוכלו לשנות בשנה עברית זו:

זה אישי
זה הזמן שזה לוקח
ב 2012 יהיה יותר גרוע
בברכה : 4

תודה עבור תקשור זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה