יום שלישי, 15 בדצמבר 2020

2021, 2022

 

אלפיים עשרים ואחת

אלפיים עשרים ושתיים

אלפיים עשרים ושלוש.

אלפיים עשרים ושלוש תהיה שנה ברת מזל טוב ורצוי וראוי. השנים שלפניה שתייהן נטולות את המרכיב הזה. לכן באלפיים עשרים ואחת ואלפיים עשרים ושתיים כדאי להניח, כי אלו אינן מפנקות, מחבקות ונדיבות עימכם. תצטרכו לסמוך על השכל הישר שלכם, על המאמץ, על הסיבולת ועל היכולת שלכם. תצטרכו לראות דברים שלא יאמנו והגדול והמשמעותי בהם הינו הטימטום. במילים אחרות : מעטים שבמעטים יעסקו במלאכת החשיבה, הסקת הסקנות וההתכוננות למה שיבוא. ראוי ורצוי לחשוב מחוץ לשבט שהינכם משתייכים אליו. גם בשבט שלכן יש, ברוך השם, טימטום. החשיבה על השבט, על הדברים המובנים מאליהם בשיח של השבט ישחררו אתכם לחופשי. לחשוב על שבטים אחרים דורש מעט מאד גמישות ושינוי. חישבו בתוך השבט שלכם.

דוגמאות לשבטים : קבוצת ריצה. מתנגדי החיסון, אוכלי קטניות, הורים לארבע ילדים, לומדים מהבית, חרדים, שרות בציבור, בוגרי היחידה. דוגמאות לשבטים : עצמאי, אינו בקבוצת סיכון, מטפלים, מחלימים.

לשבט יש "שטח עיוור" שעסוק בהכחשת המציאות. יתכן שאת בכמה וכמה שבטים. בכולם יש טימטום. הטימטום הזה מונע תנועה ומביא לריקבון או קיפאון. עדיפה התנועה והשמחה והיצירה. כדי להגיע , לתנועה, לשמחה וליצירה תצטרכו לחוות עצמכם כמי שאינו שייך לשבט. תצטרכו לחוות עצמכן כעצמאיות בעלות חופש בחירה. מסע של השנתיים הקרובות.

לפעמים השבט יעשה לכם טובה וישחרר אותך משורותיו. לפעמים השבט יעבור שינוי כזה שאתם תבחרו להשתחרר ממנו ולעיתים הילדים שלכם ישחררו אתכם מן השבט.

ה"מגפה" מייצרת שבטים. זאת טעות. חוויית ה "מגפה" היא אישית ולא שבטית. אנא חישבו גם בהקשר זה.

איך תדעו שהשתחחרתם מהשבט ? הנשימה יותר טובה. יותר מצחיק לכם ואתם סקרנים מה יביא העתיד.

מתקשרת : תמר שפירא קורן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה