יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

תשע"ג


תשע"ג
שנה זו איטית עד עצירה.
יתכן כי תדמו כי הזמן עצר מלכת.
אולי תחוו כי דבר אינו מתרחש.
אין כך הדבר, זה הוא קצב התרחשותם של הדברים. חונכתם לשאוף ליעילות ולמהירות. למדתם כי רצוי שההצלחה תבוא מהר ככל האפשר ובגדול. אם אפשר שאחר יעשה עבורכם את ה 'עבודה השחורה' מה טוב.
מעצור נתפס אצלכם כמה שיש להסירו. יש להספיק הרבה. הזריזות הינה מתנה בעיינכם. למען האמת אתם חובבי 'קיצורי תהליכים', ו 'עקיפת מחסומים'.
השנה העברית הזו תספיקו פחות ממה שאתם מצפים או מתכננים. הכול יקרה לאט יותר. האפשרויות שלכם לקצר את התהליך יצטמצמו מאד. את המחסומים לא יהיה ניתן לעקוף. המציאות תביא אתכם לנקוט גישה או גישות חדשות.
ככל שתקבלו את האיטיות באהבה, ככל שתלמדו לחבק אותה, יהיה לכם קל יותר. מי שלא ילמד לאהוב את האיטיות יתקל במעצורים. המעצורים יביאו אותו להעריך ולאהוב את האיטיות. בשנה העברית שתבוא אחריה יוסרו חלק מן המעצורים. האיטיות תימשך.
האיטיות היא המתנה שאתם מקבלים לגידולכם. כיוון שלמדתם לכוון ליעילות ולמהירות אתם מנסים לזרז את הילדים. הילדים זקוקים עוד יותר מכם לאיטיות. כיוון שמהללים אתם הצלחות מהירות וגדולות אתם עיוורים למלוא ההצלחות בסביבתכם. אלו שלכם ואלו של ילדכם. שנו את האמונות של ילדכם. הראו להם את הצלחותיהם.
ה 'עבודה השחורה' זו שמשלמים עליה מעט או כלל לא. זו שחוזרת על עצמה. זו שאתם מחכים שתסתיים על מנת להגיע למה שמעניין באמת. זו היא שכל כך חסרה להתפתחותם התקינה של ילדכם. בנותיכן אינן חוות את המלאכה ואת האימון, את התיקון ואת היצירה.
מה אנו ממליצות לשנה זו ?
חוג אחד פחות ממה שתכננתם.
לעשות בעצמכם את מה שתכננתם לקנות.
להוציא פחות ממה שהתרגלתן.
לאלו שהזמן הוא הנכס היקר ביותר שלהם נמליץ : חלקו אותו עם אהוביכם.
לאלו שהבריאות היא הנכס המוערך ביותר נמליץ : שנו את שיגרת אכילתכם.
לאלו שהכסף הוא הדבר שאתן מאמינות שישנה את חייכן : הגיע הזמן לשנות את האמונה.
השגרה, השמירה עליה וכל מה ששיגרתי – אלו המפתחות להנאה בשנה העברית הזו.
לכוהנות ולמכשפות, למכשפים ולכוהנים, צרו את השגרה והיו בה ככל שניתן.
לכוהנים הגדולים ולכוהנות הגדולות : בחרו בשגרתי. כל פיתרון שגרתי הינו הפתרון המועדף.
ברכות, שלומות, מתנות וחגיגות לכם.
בכבוד רב.

תודה על תקשור זה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה