יום שני, 31 בדצמבר 2012

2013


        אלפיים ושלוש עשרה.

אלפיים ושלוש עשרה תהייה השנה שתיזכר בחייכם כשנה שבה בחרתם להשקיע יותר בבריאות שלכם. יש לכם כמה וכמה דרכים להגיע להחלטה הזו ונתאר שלושה מסלולים. בפועל, בשלהי השנה הזו תתבוננו אחורה ותזהו את המסלול שבחרתם להלך בו.

המסלול הראשון : 'המחלה'.

הבחירה במסלול זה תחייב אתכם ליצירת שינוי עתידי בהרגלים שלכם. ישנן מחלות רבות בעולמכם שיוצרות אצל החולים בהן שינוי הרגלים. בדרך כלל שינוי ההרגלים של החולה משפיע על המשפחה ועל סביבתה.

הדוגמא הטובה ביותר היא כל מה שקשור בסוכר. הסוכרת ( לסוגיה, דרכי האבחון המתחדשות, המודעות להשפעותיה , חקיקה עתידית ) תופסת נפח גדל והולך בעולמכם. ילדים וילדות, בוגרים ובוגרות, משפחות וקהילות משנות אורחות חיים כתוצאה ממגע עימה. יש כאלה היוצרים את השינוי על מנת למנוע את החולי. יש כאלה היוצרות את השינוי על מנת למנוע את ההחמרה. יש את אלו שלא יצרו שינוי בהרגלי חייהם ובכך יקדימו את מותם כתוצאה מן המחלה.

לאלו המזהים את נוכחותו של מסלול זה בחייהם האישיים או המשפחתיים. למטפלים שמזהים מסלול זה בקהילתם : בחרו במניעה. הקדישו מזמנכם וכוחכם על מנת ללמוד כיצד לנהוג בתבונה בסוכר. שנו הרגלים כך שהילדים והילדות ילמדו זהירות ובחירה בהקשר זה. אם תעשו את השינוי בזמן, יהיה לכם 'אויב' אחד פחות ויותר אפשרויות לבחירה.

המסלול השני : 'המניעה'.

זה מסלולם של אלו שעושים דברים על מנת שלא יתרחשו אלו שאינם רצויים להם. הולכים ל 'חדר כושר' כי חייבים! נמנעים מחשיפה לשמש בשעות מסוימות או מכריחים את הילדים לאכול ירק 'הבריא' להם. מי שעושה מעשים על מנת למנוע... מחובר תודעתית למה שהוא מנסה למנוע ומנכיח אותו בחייו.

ההמלצה הטובה ביותר עבורכם ועבורכן היא למצוא את ההנאה במה שבחרתם לעשות. הנאה מחדר הכושר. הנאה מנוכחותכם בשמש בהתאמה לאמונתכם. ההנאה מאכילת הירק – שלכם היא. לטווח הארוך, ילדכם ילמדו מן ההנאה שלכם.


המסלול השלישי : 'יצירת שינוי אחד'.

הייתם רוצים לשנות דבר מה. אך 'המחלה' מפחידה אתכם לזמן קצר בלבד. אתם מתקשים להתמיד במה שאינכם נהנים ממנו. כך שחשש או יכולת התמדה מתוך חובה אינם יכולים ליצור שינוי אמיתי וארוך טווח אצלכם. אם זיהיתם את עצמכם במסלול זה : מצבכם טוב משאתם מניחים. אנו ממליצות לכם על שינוי אחד בלבד ל 2013 :

תנוחו. אם תצליחו ללמוד לנוח, זו תהיה השנה בה בחרתם בבריאות.

זה עיקר השינוי בשנה זו. מלבד זאת ישתנו אמונותיכם בנוגע לאיסלאם, לחיסכון ולמספר הילדים הרצוי לכם. שינויי אמונות אלו יעידו שבגרתם. על כך הברכה.

בכבוד רב : תינאכ, ארמה, מרחב, 4 , ,6.

תודה עבור תקשור זה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה