יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

אלפיים וארבע עשר

    
אלפיים וארבע עשר.

היחסים עם השכנים, הפעילות הגופנית, הצאצאים והחמות.

שלומות !

זאת השנה שבא יהיה כנדמה לכם שרבים מן המכרים שלכם או של מיודעיכם מתים, חולים או 'קרה להם אסון'. זו אינה המציאות. המציאות טובה ורצויה בהרבה ממה שיהיה כנדמה בעינכם.

ראשית : בשנה זו תצליחו ליצור דבר או שניים שבשנים האחרונות נכשלתם ביצירתו. זאת שנה הטומנת בחובה הצלחה שלכאורה ניסית היא. הצלחה או הצלחות אלו יהיו פרי עבודתך או עבודתך בשנים האחרונות. על כך הברכה.

שנית : החמות, אמו של הבעל, האם של הכלה, הסבתא. תפקידה של החמות מתעתע. מה מקומה במשפחה? איזה תוכן יצקת לתפקידך? כמה השפעה יש לה על חיי ילדך ? ובכן, החידוש שבשנה זו הינו בשינוי רוחני בתפקיד החמה. בשל הנימוס, לא נתאר במילים מה היה תפקידה עד עת זו. מאלפיים וארבע עשר תפקידה לעשות טוב ולבוא בטוב. הניחו לחשבונות הקודמים ותיהנו משינוי זה. ברכות על כך.

שלישית : הצאצאים, הזמן המשמעותי ביותר הוא הזמן שאתם בוחרים להקדיש להם. אנו ממליצות לקדש זמנים קבועים על מנת להקדיש להם. זה הזמן שיצור את השינוי. כל שנייה ועשירית שנייה שבו.

רביעית : בחרתם לחיות בתקופה שבה יש הפרדה בן 'פעילות גופנית' לשגרת חייכם. יש בכם שבחרו 'פעילות גופנית' כשיגרה וכאלה שטרם עשו זאת. כיון שהשומן יהיה עוד פחות אהוד ורצוי ממה שהיה בעבר. מחקרים חדשים יזעזעו רבים ורבות בכם בהקשר של שומן. נמליץ : בחרו 'פעילות גופנית' שטובה לדימוי הגוף שלכם.

והמשמעותי מכל : מלחמות השכנים יסלימו. המדיניות של אי ההתערבות תשתנה לנקיטת עמדה ברורה ועקבית. לכך שתיקחו חלק אקטיבי בהטבת מציאות חייכם. זה יהיה בכמה מישורים ובמספר הקשרים. תבורכו.

ברכות וניסים מתרחשים, תהנו מהן ומהם.

תינאכ, ארמה, מרחב, 4, ,6.

תודה עבור תקשור זה. 

מתקשרת : תמר שפירא קורן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה